Adverteren kan op de website en/of in de digitale nieuwsbrief: je bent van harte welkom!

• Banners (max. 95 dpi) mogen niet groter zijn dan 230x100 pixels. De pr-commissie beslist over het plaatsen hiervan. Plaatsing geschiedt na betaling voor een periode van één jaar en de banner zal na afloop hiervan automatisch verwijderd worden, tenzij aangegeven wordt de overeenkomst met de beroepsvereniging te willen verlengen.
  • Het tarief voor het plaatsten van een advertentie op de website bedraagt per maand € 135,-- (excl. BTW).
  • Het adverteren in de nieuwsbrief (minimaal drie nieuwsbrieven per jaar) kost eveneens € 135,-- (excl. BTW) per kwartaal.
  • Voor het plaatsen van een banner op zowel de website en de nieuwsbrief, betaal je per maand € 195,-- (excl. BTW).
  • Voor leden van de beroepsvereniging geldt een korting van 10%.

Afbeelding3