Activiteiten en evenementen

29 oktober 2019, Workshop De Verslavende Digitale Wereld door Laurens Veltman van Digital Awareness
Locatie: ASR Verzekeringen, Utrecht (Archimedeslaan 10, 3584 BA).. Aanvang 18.00 uur, einde 19.00 uur
Gratis voor leden van de beroepsvereniging. Niet-leden betalen € 25,--

Wil je na de bijeenkomst van Laurens niet met een lege maag de auto instappen, dan kun je gebruik maken van een lichte maaltijd (broodjes, warme snack, fruit) in het restaurant van ASR. We vragen hiervoor een bijdrage van € 5,-- per persoon (ter plekke te voldoen). Dit is natuurlijk ook een mooi moment om in een ontspannen sfeer bij te praten met je collega-MediaCoaches.

Wil je bij deze ongetwijfeld interessante bijeenkomst aanwezig zijn, vul dan dit formulier in, Geef daarbij a.u.b. ook even aan of je van de maaltijd gebruik wilt maken en of er dieetwensen zijn..

Let op: er zijn 50 plaatsen beschikbaar, inschrijven kan tot 25 oktober a.s.

25 maart 2020, voorafgaand aan het 12e Nationaal Mediawijsheid Congres (Aristo Zalen, Utrecht)
Ledenbijeenkomst Beroepsvereniging Nationaal MediaCoachesAanvang wordt nader bekend gemaakt.
Voorafgaand aan de vergadering kan door leden ingeschreven worden voor de workshops.

Dossiertraininingen (onderwerpen en data nog niet bekend)