Open Source Intelligence Training / Internet Rechercheren+
Woensdag 18 april en woensdag 9 mei 2018cropped badge2 blue kl

Bent u zich bewust van de mogelijkheden van onderzoek op Internet? Na het volgen van deze training beschikt u over voldoende vaardigheden om het maximale uit een internetonderzoek te halen. Deze training wordt in samenwerking met Blue-Professionals georganiseerd en is alleen toegankelijk voor leden van de beroepsvereniging.

Meer informatie over de inhoud is hier te vinden: https://blue-professionals.nl/onmogelijkheden-van-internet/

Wanneer: woensdag 18 april en woensdag 9 mei 2018

Locatie: Dongemond college, Centrale Administratie, Collegeweg 1, 4942 VC Raamsdonksveer. Tijden nog onder voorbehoud: 09.00 - 16.30 uur

Maximum aantal deelnemers: 12 (er zijn nog 8 plaatsen beschikbaar)

Kosten € 360,-- incl. BTW, vooraf te voldoen aan Blue Professionals. De lunch voor beide dagen wordt aangeboden door het Dongemond college. Parkeergelegenheid ruimschoots aanwezig (gratis).

Zelf meenemen: laptop/tablet met internettoegang (WiFi beschikbaar)

Aanmelden kan via deze link: https://www.blue-professionals.nl/osint-training-leden-beroepsvereniging-mediacoaches.  Aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. .

LET OP: de aanmelding voor leden van de beroepsvereniging sluit op 30 maart a,s. Indien de training dan niet vol zit, kunnen ook niet bij de beroepsvereniging aangesloten MediaCoaches zich aanmelden voor een bedrag van 450 euro incl. BTW en zijn ook niet-MediaCoaches welkom. Zij betalen 500 euro incl. BTW voor deze training.

Neem voor vragen even contact op met Susanne van Rootselaar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.