Bijeenkomst leden beroepsvereniging, woensdag 29 maart 2019

Voorafgaand aan het 11e Nationaal Mediawijsheid Congres in Congrescentrum De Reehorst op 27 maart a.s. willen we graag de resultaten van de afgenomen enquête en het voorstel dat hier uit is gekomen met jullie bespreken. Vanzelfsprekend is er tijdens deze bijeenkomst ook ruimte voor het bespreken van ideeën en voorstellen voor de beroepsvereniging.

• 27 maart, ochtend voor 11e Nationaal mediawijsheid Congres
  • Congrescentrum De Reehorst, Ede
  • Aanvang: 11.15 uur – 12.30 uur (binnenkomst om 11.00 uur voor het aanmelden van workshops, een voordeel voor leden van de Beroepsvereniging zodat je de eerste keuzen in workshops hebt)

Het allerbelangrijkste (en vandaar ook de radiostilte), is momenteel echter ons nijpend gebrek aan bestuursleden. Door omstandigheden hebben zich twee bestuursleden vanwege ernstige gezondheidsproblemen terug moeten trekken uit de Beroepsvereniging. Er zijn er dus twee vacatures: secretaris en penningmeester.

Deze functies zullen eerst ingevuld moeten worden voordat er vervolgens weer stappen gezet kunnen worden. Ik hoop (als voorzitter) dat er MediaCoaches zijn die naast hun drukke dagelijkse werkzaamheden wat ruimte kunnen vinden om zich voor de Beroepsvereniging in te zetten, tenslotte vormen wij met z'n ALLEN samen de Beroepsvereniging.

Tot slot, leden van de beroepsvereniging kunnen zich voorafgaand aan deze vergadering (dat om 13.00 uur van start gaat) al aanmelden voor de workshops die tijdens het congres georganiseerd worden.

Dossiertrainingen

Het aanbod dossiertrainingen wordt hier binnenkort gepubliceerd.