MediaCoach on Tour

Een aantal keren per jaar organiseert de Beroepsvereniging excursies bij collega MediaCoaches op locatie. Deze gastheer/vrouw MediaCoach presenteert ter plekke de wijze waarop zij of hij vormgeeft aan het vak MediaCoach. Het doel is om elkaar te inspireren en te helpen projecten op te zetten. Er kunnen maar een beperkt aantal MediaCoaches deelnemen per keer, dus wacht niet te lang met aanmelden.

De eerste bijeenkomst vindt plaats op donderdag 1 november a.s. op de unit vmbo van het Dongemond college in Raamsdonksveer.

Het programma voor de bijeenkomst is als volgt:

Vanaf 16.15 uur              Inloop

16.30 uur                         Korte presentatie over de stand van zaken m.b.t. de Nationale Beroepsvereniging MediaCoaches. Tevens: uitslag enquête.

16.45 uur                         Presentatie Bureau HALT over Sexting

17.45 uur                         Discussie: hoe reageren we op zogenaamde challenge apps, zoals Momo?

18.05 uur                         Netwerken met aanwezige MediaCoaches en een hapje (broodjes en soep) en drankje

Rond 18.45 uur Afsluiting

Deze bijeenkomst is gratis toegankelijk voor leden van de Nationale Beroepsvereniging MediaCoaches.

Niet-leden betalen € 25,-- (incl. BTW) voor deze bijeenkomst.

Aanmelden kan via deze link

Dossiertrainingen

Jaarlijks wordt een aantal Dossiertrainingen aangeboden. Onze leden kunnen tegen een zeer gereduceerd tarief aan deze trainingen deelnemen.
De locatie: Aristo Utrecht (in de meeste gevallen).

Binnenkort wordt het nieuwe aanbod voor het voorjaar van 2019 op deze pagina gepubliceerd.